העדכון מוקדש לצייר ברוך נחשון ז"ל שנפטר לפני שבוע: מהחלוצים של ההתישבות היהודית בחברון עיר האבות!!
אירוע הבריחה מכלא גלבוע למרגלות הר הגלבוע בערב ראש השנה: מרמז על הצפוי השנה!!
בהר הגלבוע הוכה צבא ישראל והעומד בראשו, שאול המלך ובניו...
אחריו מלך: דויד בן ישי!
הרמז בגלבוע: מלכות ה' דרך המשיח קרובה!
אבל, היא תבוא דרך מלחמות קשות, בהן יהיו מעורבים חיזבאללה + חמאס + ערביי ישראל מהערים המעורבות!
את הפלישתים האכזריים יחליפו הפלשתינים הפראים והערבים הנוראים.
אילו העם בישראל היה בוחר במשיח במקום בסרסורי הדמוקרטיה – בשלט משיח בחזית הבית וכו':
היינו מקבלים על מגש של כסף את הגאולה!
אבל, הציבור בישראל: מטומטם!
הציבור מוכן ללכת גם פעם 5 לבחירות הזויות של סוחרי סוסים, העיקר:
רק לא לבקש משיח!
כך גם היה בזמן שאול המלך, שנכנסה בו רוח רעה, וידעו שהוא כבר הודח ביד ה' מהמלוכה:
במקום שהעם ימליך את דויד בן ישי, הם רדפו אחריו והלשינו עליו לשאול!
המחיר הנורא ששילם עם ישראל בקרב בגלבוע הביא את מלכות דויד:
בדרך מיותרת ונוראית!!
שאול המלך מאבד את המלוכה אחרי שמרד בציווי ה' להשמיד את עמלק, אחרי שהוא חמל על אגג מלך עמלק ועל הצאן והבקר של עמלק – שצווה להשמיד:
א וַיֹּאמֶר שְׁמוּאֵל, אֶל-שָׁאוּל, אֹתִי שָׁלַח ה' לִמְשָׁחֳךָ לְמֶלֶךְ, עַל-עַמּוֹ עַל-יִשְׂרָאֵל; וְעַתָּה שְׁמַע, לְקוֹל דִּבְרֵי ה'. {ס} ב כֹּה אָמַר, ה' צְבָאוֹת, פָּקַדְתִּי, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה עֲמָלֵק לְיִשְׂרָאֵל--אֲשֶׁר-שָׂם לוֹ בַּדֶּרֶךְ, בַּעֲלֹתוֹ מִמִּצְרָיִם. ג עַתָּה לֵךְ וְהִכִּיתָה אֶת-עֲמָלֵק, וְהַחֲרַמְתֶּם אֶת-כָּל-אֲשֶׁר-לוֹ, וְלֹא תַחְמֹל, עָלָיו; וְהֵמַתָּה מֵאִישׁ עַד-אִשָּׁה, מֵעֹלֵל וְעַד-יוֹנֵק, מִשּׁוֹר וְעַד-שֶׂה, מִגָּמָל וְעַד-חֲמוֹר. {ס} ד וַיְשַׁמַּע שָׁאוּל, אֶת-הָעָם, וַיִּפְקְדֵם בַּטְּלָאִים, מָאתַיִם אֶלֶף רַגְלִי; וַעֲשֶׂרֶת אֲלָפִים, אֶת-אִישׁ יְהוּדָה. ה וַיָּבֹא שָׁאוּל, עַד-עִיר עֲמָלֵק; וַיָּרֶב, בַּנָּחַל. ו וַיֹּאמֶר שָׁאוּל אֶל-הַקֵּינִי לְכוּ סֻּרוּ רְדוּ מִתּוֹךְ עֲמָלֵקִי, פֶּן-אֹסִפְךָ עִמּוֹ, וְאַתָּה עָשִׂיתָה חֶסֶד עִם-כָּל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, בַּעֲלוֹתָם מִמִּצְרָיִם; וַיָּסַר קֵינִי, מִתּוֹךְ עֲמָלֵק. ז וַיַּךְ שָׁאוּל, אֶת-עֲמָלֵק, מֵחֲוִילָה בּוֹאֲךָ שׁוּר, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי מִצְרָיִם. ח וַיִּתְפֹּשׂ אֶת-אֲגַג מֶלֶךְ-עֲמָלֵק, חָי; וְאֶת-כָּל-הָעָם, הֶחֱרִים לְפִי-חָרֶב. ט וַיַּחְמֹל שָׁאוּל וְהָעָם עַל-אֲגָג, וְעַל-מֵיטַב הַצֹּאן וְהַבָּקָר וְהַמִּשְׁנִים וְעַל-הַכָּרִים וְעַל-כָּל-הַטּוֹב, וְלֹא אָבוּ, הַחֲרִימָם; וְכָל-הַמְּלָאכָה נְמִבְזָה וְנָמֵס, אֹתָהּ הֶחֱרִימוּ. {פ}
י וַיְהִי, דְּבַר-ה', אֶל-שְׁמוּאֵל, לֵאמֹר. יא נִחַמְתִּי, כִּי-הִמְלַכְתִּי אֶת-שָׁאוּל לְמֶלֶךְ--כִּי-שָׁב מֵאַחֲרַי, וְאֶת-דְּבָרַי לֹא הֵקִים; וַיִּחַר, לִשְׁמוּאֵל, וַיִּזְעַק אֶל-ה', כָּל-הַלָּיְלָה.
כב וַיֹּאמֶר שְׁמוּאֵל, הַחֵפֶץ לַ-ה' בְּעֹלוֹת וּזְבָחִים, כִּשְׁמֹעַ, בְּקוֹל ה': הִנֵּה שְׁמֹעַ מִזֶּבַח טוֹב, לְהַקְשִׁיב מֵחֵלֶב אֵילִים. כג כִּי חַטַּאת-קֶסֶם מֶרִי, וְאָוֶן וּתְרָפִים הַפְצַר: יַעַן, מָאַסְתָּ אֶת-דְּבַר ה', וַיִּמְאָסְךָ, מִמֶּלֶךְ.
(שמואל א, ט"ו)
כשם ששאול המלך ריחם על אגג מלך עמלק ועל כל הבקר והצאן שלהם...
כך גם קורה בישראל לאורך עשרות שנים:
מערכות השלטון, התקשורת, מערכת המשפט, והפרקליטות הצבאית – דואגים להתרפס לפני עמלק הפלשתיני, לפני החמאס, ולפני שאר שונאי ישראל "המסכנים"!
לא במקרה מדבר ה' לעם בישראל בימים אלו ממש ואומר:
מאסתי בסרסורי "הדמוקרטיה"!!
4 מערכות בחירות הזויות: ולא הבנתם למה?!
הגיע זמן הגאולה ומלכות בית דויד!
כאשר אינכם מבקשים את מלכות ה' דרך המשיח...
אזי אתם מזמינים לעצמכם תסריט נורא, כפי ששילם העם בקרב על הגלבוע, שאחריו אכן באה מלכות בית דויד, אחרי שפיכות דמים נוראה לשאול, לבניו, וללוחמי ישראל.
ד וַיִּקָּבְצוּ פְלִשְׁתִּים, וַיָּבֹאוּ וַיַּחֲנוּ בְשׁוּנֵם; וַיִּקְבֹּץ שָׁאוּל אֶת-כָּל-יִשְׂרָאֵל, וַיַּחֲנוּ בַּגִּלְבֹּעַ. ה וַיַּרְא שָׁאוּל, אֶת-מַחֲנֵה פְלִשְׁתִּים; וַיִּרָא, וַיֶּחֱרַד לִבּוֹ מְאֹד.
(שמואל א, כ"ח)
א וּפְלִשְׁתִּים, נִלְחָמִים בְּיִשְׂרָאֵל; וַיָּנֻסוּ אַנְשֵׁי יִשְׂרָאֵל, מִפְּנֵי פְלִשְׁתִּים, וַיִּפְּלוּ חֲלָלִים, בְּהַר הַגִּלְבֹּעַ. ב וַיַּדְבְּקוּ פְלִשְׁתִּים, אֶת-שָׁאוּל וְאֶת-בָּנָיו; וַיַּכּוּ פְלִשְׁתִּים, אֶת-יְהוֹנָתָן וְאֶת-אֲבִינָדָב וְאֶת-מַלְכִּישׁוּעַ--בְּנֵי שָׁאוּל. ג וַתִּכְבַּד הַמִּלְחָמָה אֶל-שָׁאוּל, וַיִּמְצָאֻהוּ הַמּוֹרִים אֲנָשִׁים בַּקָּשֶׁת; וַיָּחֶל מְאֹד, מֵהַמּוֹרִים. ד וַיֹּאמֶר שָׁאוּל לְנֹשֵׂא כֵלָיו שְׁלֹף חַרְבְּךָ וְדָקְרֵנִי בָהּ, פֶּן-יָבוֹאוּ הָעֲרֵלִים הָאֵלֶּה וּדְקָרֻנִי וְהִתְעַלְּלוּ-בִי, וְלֹא אָבָה נֹשֵׂא כֵלָיו, כִּי יָרֵא מְאֹד; וַיִּקַּח שָׁאוּל אֶת-הַחֶרֶב, וַיִּפֹּל עָלֶיהָ. ה וַיַּרְא נֹשֵׂא-כֵלָיו, כִּי מֵת שָׁאוּל; וַיִּפֹּל גַּם-הוּא עַל-חַרְבּוֹ, וַיָּמָת עִמּוֹ. ו וַיָּמָת שָׁאוּל וּשְׁלֹשֶׁת בָּנָיו וְנֹשֵׂא כֵלָיו גַּם כָּל-אֲנָשָׁיו, בַּיּוֹם הַהוּא--יַחְדָּו. ז וַיִּרְאוּ אַנְשֵׁי-יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר-בְּעֵבֶר הָעֵמֶק וַאֲשֶׁר בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן, כִּי-נָסוּ אַנְשֵׁי יִשְׂרָאֵל, וְכִי-מֵתוּ, שָׁאוּל וּבָנָיו; וַיַּעַזְבוּ אֶת-הֶעָרִים, וַיָּנֻסוּ, וַיָּבֹאוּ פְלִשְׁתִּים, וַיֵּשְׁבוּ בָּהֶן. {פ}
ח וַיְהִי, מִמָּחֳרָת, וַיָּבֹאוּ פְלִשְׁתִּים, לְפַשֵּׁט אֶת-הַחֲלָלִים; וַיִּמְצְאוּ אֶת-שָׁאוּל וְאֶת-שְׁלֹשֶׁת בָּנָיו, נֹפְלִים בְּהַר הַגִּלְבֹּעַ. ט וַיִּכְרְתוּ, אֶת-רֹאשׁוֹ, וַיַּפְשִׁטוּ, אֶת-כֵּלָיו; וַיְשַׁלְּחוּ בְאֶרֶץ-פְּלִשְׁתִּים סָבִיב, לְבַשֵּׂר בֵּית עֲצַבֵּיהֶם--וְאֶת-הָעָם. י וַיָּשִׂימוּ, אֶת-כֵּלָיו, בֵּית, עַשְׁתָּרוֹת; וְאֶת-גְּוִיָּתוֹ, תָּקְעוּ, בְּחוֹמַת, בֵּית שָׁן. יא וַיִּשְׁמְעוּ אֵלָיו, יֹשְׁבֵי יָבֵישׁ גִּלְעָד, אֵת אֲשֶׁר-עָשׂוּ פְלִשְׁתִּים, לְשָׁאוּל. יב וַיָּקוּמוּ כָּל-אִישׁ חַיִל, וַיֵּלְכוּ כָל-הַלַּיְלָה, וַיִּקְחוּ אֶת-גְּוִיַּת שָׁאוּל וְאֵת גְּוִיֹּת בָּנָיו, מֵחוֹמַת בֵּית שָׁן; וַיָּבֹאוּ יָבֵשָׁה, וַיִּשְׂרְפוּ אֹתָם שָׁם. יג וַיִּקְחוּ, אֶת-עַצְמֹתֵיהֶם, וַיִּקְבְּרוּ תַחַת-הָאֶשֶׁל, בְּיָבֵשָׁה; וַיָּצֻמוּ, שִׁבְעַת יָמִים. {פ}
(שמואל א, כ"ח-ל"א)
ואז קונן דויד על שאול ויהונתן:
יז וַיְקֹנֵן דָּוִד, אֶת-הַקִּינָה הַזֹּאת, עַל-שָׁאוּל, וְעַל-יְהוֹנָתָן בְּנוֹ. יח וַיֹּאמֶר, לְלַמֵּד בְּנֵי-יְהוּדָה קָשֶׁת, הִנֵּה כְתוּבָה, עַל-סֵפֶר הַיָּשָׁר. יט הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל: אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים. כ אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים. כא הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ, אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם--וּשְׂדֵי תְרוּמֹת: כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים--מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן. כב מִדַּם חֲלָלִים, מֵחֵלֶב גִּבּוֹרִים--קֶשֶׁת יְהוֹנָתָן, לֹא נָשׂוֹג אָחוֹר; וְחֶרֶב שָׁאוּל, לֹא תָשׁוּב רֵיקָם. כג שָׁאוּל וִיהוֹנָתָן, הַנֶּאֱהָבִים וְהַנְּעִימִם בְּחַיֵּיהֶם, וּבְמוֹתָם, לֹא נִפְרָדוּ; מִנְּשָׁרִים קַלּוּ, מֵאֲרָיוֹת גָּבֵרוּ. כד בְּנוֹת, יִשְׂרָאֵל--אֶל-שָׁאוּל, בְּכֶינָה; הַמַּלְבִּשְׁכֶם שָׁנִי, עִם-עֲדָנִים, הַמַּעֲלֶה עֲדִי זָהָב, עַל לְבוּשְׁכֶן. כה אֵיךְ נָפְלוּ גִבֹּרִים, בְּתוֹךְ הַמִּלְחָמָה--יְהוֹנָתָן, עַל-בָּמוֹתֶיךָ חָלָל. כו צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן--נָעַמְתָּ לִּי, מְאֹד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי, מֵאַהֲבַת נָשִׁים. כז אֵיךְ נָפְלוּ גִבּוֹרִים, וַיֹּאבְדוּ כְּלֵי מִלְחָמָה. {פ}
(שמואל ב, א)
ואז, רק אחרי הטבח הנורא בגלבוע...
לפתע "נזכרו" אנשי יהודה להמליך את דויד למלך עליהם:
א וַיְהִי אַחֲרֵי-כֵן, וַיִּשְׁאַל דָּוִד בַּ-ה' לֵאמֹר הַאֶעֱלֶה בְּאַחַת עָרֵי יְהוּדָה, וַיֹּאמֶר ה' אֵלָיו, עֲלֵה; וַיֹּאמֶר דָּוִד אָנָה אֶעֱלֶה, וַיֹּאמֶר חֶבְרֹנָה. ב וַיַּעַל שָׁם דָּוִד, וְגַם שְׁתֵּי נָשָׁיו--אֲחִינֹעַם, הַיִּזְרְעֵלִית, וַאֲבִיגַיִל, אֵשֶׁת נָבָל הַכַּרְמְלִי. ג וַאֲנָשָׁיו אֲשֶׁר-עִמּוֹ הֶעֱלָה דָוִד, אִישׁ וּבֵיתוֹ; וַיֵּשְׁבוּ, בְּעָרֵי חֶבְרוֹן. ד וַיָּבֹאוּ אַנְשֵׁי יְהוּדָה, וַיִּמְשְׁחוּ-שָׁם אֶת-דָּוִד לְמֶלֶךְ עַל-בֵּית יְהוּדָה; וַיַּגִּדוּ לְדָוִד, לֵאמֹר, אַנְשֵׁי יָבֵישׁ גִּלְעָד, אֲשֶׁר קָבְרוּ אֶת-שָׁאוּל.
(שמואל ב, ב)
רק שבע וחצי שנים אחרי כן!...
"נזכרו" לפתע גם שאר שבטי ישראל, כי כבר לפני זמן רב ה' בחר בדויד כמנהיג במקום שאול:
א וַיָּבֹאוּ כָּל-שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל, אֶל-דָּוִד--חֶבְרוֹנָה; וַיֹּאמְרוּ לֵאמֹר, הִנְנוּ עַצְמְךָ וּבְשָׂרְךָ אֲנָחְנוּ. ב גַּם-אֶתְמוֹל גַּם-שִׁלְשׁוֹם, בִּהְיוֹת שָׁאוּל מֶלֶךְ עָלֵינוּ, אַתָּה הָיִיתָה מוציא (הַמּוֹצִיא) וְהַמֵּבִי, אֶת-יִשְׂרָאֵל; וַיֹּאמֶר ה' לְךָ, אַתָּה תִרְעֶה אֶת-עַמִּי אֶת-יִשְׂרָאֵל, וְאַתָּה תִּהְיֶה לְנָגִיד, עַל-יִשְׂרָאֵל. ג וַיָּבֹאוּ כָּל-זִקְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶל-הַמֶּלֶךְ, חֶבְרוֹנָה, וַיִּכְרֹת לָהֶם הַמֶּלֶךְ דָּוִד בְּרִית בְּחֶבְרוֹן, לִפְנֵי ה'; וַיִּמְשְׁחוּ אֶת-דָּוִד לְמֶלֶךְ, עַל-יִשְׂרָאֵל. {ס} ד בֶּן-שְׁלֹשִׁים שָׁנָה דָּוִד, בְּמָלְכוֹ; אַרְבָּעִים שָׁנָה, מָלָךְ. ה בְּחֶבְרוֹן מָלַךְ עַל-יְהוּדָה, שֶׁבַע שָׁנִים וְשִׁשָּׁה חֳדָשִׁים; וּבִירוּשָׁלִַם מָלַךְ, שְׁלֹשִׁים וְשָׁלֹשׁ שָׁנָה, עַל כָּל-יִשְׂרָאֵל, וִיהוּדָה.
(שמואל ב, ה)
אם העם בישראל לא יוכיח באופן מיידי את רצונו למלכות ה' דרך המשיח...
אוי ואבוי אילו קרבות קשים נוסח הגלבוע מחכים לעם היושב בציון, קרבות נוראיים שיביאו את העם לצעוק ולבקש את מלכות ה':
לג חַי-אָנִי, נְאֻם אֲדֹנָי ה': אִם-לֹא בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה, וּבְחֵמָה שְׁפוּכָה--אֶמְלוֹךְ עֲלֵיכֶם.
(יחזקאל כ, ל"ג)
איך יוכיח אדם באופן מעשי שהוא חפץ במלכות ה' דרך המשיח:
בדיקה עצמית:
האם אני אשאר חי ושלם מהמלחמות והארועים הקרבים.
הגאולה הנוכחית תבוא כפי שכתבנו באופן כוחני ואלים: באופן סינתטי!! מי שחושב שהוא יגן על עצמו ובני משפחתו במקלט אטומי או במסיכת אב"כ – הוזה באשליות!
2) דבר בית דין שמיים על המחבלים שברחו מכלא גלבוע:
האכזריות הנוראה של הפלישתים בזמן שאול המלך...
ניכרת כיום בקרב הפלשתינים וכל הפלגים: אל-קאעידה ודומיו...
לכאלו אכזרים ערך יצחק רבין קבלת פנים, כמו יאסר ערפאת ימ"ש...
נתניהו נפגש עם הרוצח ערפאת, לחץ את ידו בחמימות, ולכאורה, תמורת שוחד שהתגלה בפרשת "חברון-בראון": מסר נתניהו לרוצח ערפאת את עיר האבות הקדושה חברון.
דבר בית דין שמיים על בריחת 6 המרצחים מכלא גלבוע:
עם מטומטם, עם עלוב, מאפשר חיי פינוק בכלא למחבלים רוצחי יהודים!
מנגד, יהודים כמו אשר וייסגן ואלירן גולן, שעשו פעולה וניסו לחקות את הארגון הצבאי הלוחם אצ"ל ואת לוחמי חירות ישראל, לח"י, ואת לוחמי הפלמ"ח:
יהודים אלו חוסלו בפקודה שבאה "מלמעלה":
להכניס אותם לתא עם ערבים פלשתינים, שקיבלו אור ירוק לחסלם...
כמובן, שאחרי החיסול יצאה "הודעה", כאילו הם: "התאבדו"!!
כך גם איש המוסד המסור, הגיבור בן זיגייר הי"ד:
הוא חוסל בכלא "בהוראה מלמעלה"!
תנאי האסירים היהודים שהואשמו בפעילות מחתרתית: קשים!
בשעה שמחבלים ערבים ימ"ש, לא רק בשר כבש משובח הם מקבלים: גם פנסים ומכשירי חפירה!
בני עוולה אלו בורחים מה"כלא": מעוות לומר "כלא"!
הם בורחים מבית מלון מפוקח!!
בשעה שהתקשורת בישראל מאיימת ומנפחת לטובתם:
אוי ואבוי מה יקרה לישראל אם יחסלו אותם!!
אפילו חברי הכנסת הערבים: לא איימו כפי שאיימו וניפחו עיתונאי ישראל!!
לאורך שנים, ובמיוחד בתקופת נתניהו כראש הממשלה, שיחק השלטון בישראל במשחק הסולמות והנחשים:
מחבל פלשתיני מקבל סולם, ואז הוא בורח מהכלא...
יהודי, מקבל נחש!
יהודי שחיקה את המחתרות של ישראל בעבר, כמו אצ"ל ולח"י: קיבל נחש!
הוא קיבל "התאבדות" מבוימת אחרי שהוכנס עם ערבים פלשתינים לאותו חדר...
הם חיסלו אותו אחרי שקיבלו אור ירוק מלמעלה.
כך גם לגבי היהודי דודו טופז, הציגו "התאבדות", כאילו הוא יכול היה לתלות את עצמו, כאשר הוא יושב מתחת לכיור: הוא במכוון הוכנס לתא עם פלשתינים, שדאגו "להתאבדותו"!
סוף דבר
- או שהעם בישראל יבקש משיח בשלט + בצעקה + בדגל + ובתהלוכה לבקש משיח, או:
היכונו לקרב הנורא בגלבוע!!
- דווקא ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, תסבול יחסית פחות הרוגים ונפגעים!
כי בכל ההתנחלויות יש כמויות של אנשי צבא, ולכן, המתיישבים אוטומטית שמורים וזוכים להגנה יחסית, כי בשמיים נותנים למתיישבים אשראי!
שומרון מלשון שומר...
הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל...
שומר: רק ה' שומר, כמו רופא – רק ה' הוא הרופא והוא המרפא...
תהילים נגד טילים...
שאול המלך הנבחר מול בנימין נתניהו ...
- שאול היה גיבור ישראל, לא כמו החרדים שבורחים משרות בצבא!
אבל, בסוף הוא מרד בציווי ה', וקיבל רוח רעה.
- שאול המלך בא משבט בנימין...
אחריו באה: מלכות בית דויד...
בנימין נתניהו סולק מכיסא השלטון...
אחריו תבוא: מלכות בית דויד...
עוד קצת סבלנות:
והנה זה בא דויד מלכא משיחא!
ריבון העולם סילק את בנימין נתניהו מכיסא השלטון, אחרי שנתניהו מרד ונגע בארץ ישראל, שהיא בבת עינו של ה' מלך העולם!!
3) אברי גלעד בתחושה נכונה שאנו לפני מלחמה גדולה וקשה, גם מצד ערביי ישראל, אחרי הפוגרומים שעשו הערבים בערים המעורבות!!
ומצד שני, ברגע האמת - וזה היה רגע אמת - תושבי ישראל הערבים בגליל בחרו צד. לא בטוח שאם ששת המופלאים היו מגיעים ללוד הם לא היו מקבלים מסתור ומזון, לא בטוח שאילו נחתו בפזורה הבדואית בנגב לא היו מקבלים נשק וטרקטורון גנוב. אבל שם, למרגלות התבור, עם כל הבעיות שגם תושבי המקום הערבים גורמים לעיתים, נפלה הכרעה. אולי מפחד, או מתועלת, אבל אולי השייכות לישראל גברה.
ואלה חדשות מצוינות, כי מאז אירועי הדמים האחרונים אני חי בתחושה שאנחנו לפני מלחמה גדולה, מלחמה שתתחיל שוב בהתלקחות חיצונית, ותבעיר את היחסים בתוך המדינה פי מאה ממה שהיה בפעם שעברה - כי מחסום הפחד נשבר, וחוץ ממנו אין כלום.
לי אישית ברור שהנשק האגור במרתפי הבתים, בכרמי הזיתים, במוסכים ובמחסנים של פושעי המגזר יופנה בקרוב אלינו. בדמיוני אני רואה קטעי חדשות שבהם מסוקי קרב מוזעקים לטפל בפורעים בצמתים, לאחר שהמשטרה לא הגיעה למקום. אבל יכול להיות שאלף ארגוני פשיעה, ומאה אלף כלי ירייה, ומי יודע כמה ח"כים־מחבלים, לא ישנו את ההבנה של ערביי ישראל, שרק לצד היהודים יש להם חיים, ופריחה, וכבוד, וזהות. שאם לא נהיה פה, הם יהפכו לעוד פליטים חסרי כל המסתובבים במרחב, נרצחים ונבזזים, כמו אחיהם בעיראק, בסוריה, בלבנון, ובכל מקום שתתקע סיכה במפת המזרח התיכון.
יכול להיות שאש הדו־קיום לא לגמרי כבתה, ועם הרוח הנכונה, עוד ניתן להצית ממנה להבה. נקווה רק שלא תדליק את בתי האזרחים שדיווחו למשטרה.
ערביי ישראל הוכיחו: הדו־קיום עוד כאן
ברגע האמת של בריחת ששת האסירים - תושבי ישראל הערבים בגליל בחרו צד. וזאת תעודת הצטיינות
https://www.israelhayom.co.il/magazine/shishabat/article/4580969/
- לאן תברחו, כאשר ערביי ישראל ישתוללו עם סכינים ונשקים ברחובות?!
אם תברחו לשכונת רחביה או לרחוב בלפור בירושלים: ערביי ירושלים מזרח ומערב יגיעו אליכם!
- לאן תברחו, בחיפה בשכונות דניה או אחוזה, או עתלית וטירת הכרמל: הרי ערביי הכרמל וחיפה יגיעו אליכם!
- לאן תברחו, לשכונת קיסריה: שם יש את פורעי ג'יסר א-זרקא!
הגדודים העבריים בקום המדינה "שכחו" לעשות בהם "נאכבה"?!
- לאן תברחו, תושבי קריות חיפה: ערביי שפרעם ועכו יגיעו אליהם!
כמו שנאמר, דווקא ביהודה ושומרון: תהיה הגנה יחסית ליהודים המתיישבים שגרים שם.
כל הסימנים לביאת המשיח
מדוע המשיח אמור להתגלות ולהנהיג בקרוב?! כל הסימנים כבר ברורים, רק תפקחו את העיניים!
בדיקה עצמית:
האם אני אשאר חי ושלם מהמלחמות והארועים הקרבים.
הגאולה הנוכחית תבוא כפי שכתבנו באופן כוחני ואלים: באופן סינתטי!! מי שחושב שהוא יגן על עצמו ובני משפחתו במקלט אטומי או במסיכת אב"כ – הוזה באשליות!
מה לעשות כדי להינצל
1) מה יעשה אדם כדי להינצל מארועי מלחמת גוג ומגוג ושאר האסונות שלפני והופעת המשיח?!
2) מה באופן מעשי עלי לעשות כדי שאוכל לעמוד בבית דין שמים ולענות על השאלה "ציפית לישועה"?!
הגאולה תבוא בזכות הצעקה
תאור מפורט של המקורות המתארים למה עלינו לצעוק למשיח, לפרסם משיח, להוכיח ציפייה למשיח – מהתנ"ך, הרמב"ם, הרבי מלובביץ, מהחפץ חיים, מחז"ל, מרש"י, מרבי חיים ויטאל, מהרמב"ן וכו'