העדכון מוקדש לרבקה סנה פרידמן ז"ל בת שלום ורחל לאה, לכבוד יום פטירתה כ"ד טבת , שפעלה רבות לפרסום משיח ולהדלקת נרות שבת בידי נשים

 

1) למצוא מקלט מדיני דווקא אצל אויבי ישראל:

דבר אליהו הנביא על פרשת יתרו.

המנהיגים הנרדפים בידי אחיהם בני עמם, החל ממשה רבנו, דרך דויד בן ישי, יוסף הצדיק, ושמשון הגיבור: הרודפים "יהודים כשרים למהדרין"!

 

צמרת ההנהגה של העם בישראל בעבר, מנהיגים שאותם בחר ה' מלך העולם בכבודו ובעצמו, נאלצו בצר להם למצוא מקלט דווקא אצל אויבי ישראל, אחרי שנשקפה להם סכנה מצד אחיהם בני ישראל:

 

  • משה רבנו נאלץ למצוא מקלט אצל יתרו כהן העבודה הזרה...
  • דויד בן ישי נאלץ למצוא מקלט אצל האויב הפלישתי אכיש מלך גת, אחיו של גלית...
  • יוסף הצדיק מצא מקלט במצריים, אחרי שאחיו מכרו אותו לישמעאלים ב-20 כסף...
  • שמשון הגיבור שנשלח בידי ה' להושיע את עם ישראל...

נקשר באזיקים בידי אנשי יהודה, תוך כוונה למסור אותו ביד האויב הפלישתי, כיוון שלשיטתם של בני יהודה "שמשון הוא הסיבה למלחמה", כי אינו רוצה "שלום עכשיו"...

 

 

מזעזע 1  !!

 

מי שהלך לפרעה כדי להלשין על משה שהרג איש מצרי, היו:

היהודים הבכירים דתן ואבירם!!...

זאת, אחרי שמשה עוד הציל את דתן מהתעללות הנוגש המצרי!



יא וַיְהִי בַּיָּמִים הָהֵם, וַיִּגְדַּל מֹשֶׁה וַיֵּצֵא אֶל-אֶחָיו, וַיַּרְא, בְּסִבְלֹתָם; וַיַּרְא אִישׁ מִצְרִי, מַכֶּה אִישׁ-עִבְרִי מֵאֶחָיו.  יב וַיִּפֶן כֹּה וָכֹה, וַיַּרְא כִּי אֵין אִישׁ; וַיַּךְ, אֶת-הַמִּצְרִי, וַיִּטְמְנֵהוּ, בַּחוֹל.  יג וַיֵּצֵא בַּיּוֹם הַשֵּׁנִי, וְהִנֵּה שְׁנֵי-אֲנָשִׁים עִבְרִים נִצִּים; וַיֹּאמֶר, לָרָשָׁע, לָמָּה תַכֶּה, רֵעֶךָ.  יד וַיֹּאמֶר מִי שָׂמְךָ לְאִישׁ שַׂר וְשֹׁפֵט, עָלֵינוּ--הַלְהָרְגֵנִי אַתָּה אֹמֵר, כַּאֲשֶׁר הָרַגְתָּ אֶת-הַמִּצְרִי; וַיִּירָא מֹשֶׁה וַיֹּאמַר, אָכֵן נוֹדַע הַדָּבָר.  טו וַיִּשְׁמַע פַּרְעֹה אֶת-הַדָּבָר הַזֶּה, וַיְבַקֵּשׁ לַהֲרֹג אֶת-מֹשֶׁה; וַיִּבְרַח מֹשֶׁה מִפְּנֵי פַרְעֹה, וַיֵּשֶׁב בְּאֶרֶץ-מִדְיָן וַיֵּשֶׁב עַל-הַבְּאֵר.

(שמות ב, י"א-ט"ו)



דתן ואבירם; מי הם בכלל ומאיפה הם באו?

אם כן, דתן ואבירם מאשימים את משה בהאשמות חמורות ואינם מפחדים כלל לצאת כנגדו בגלוי, לעיני כולם. מסתבר שהם אינם אנשים פשוטים מן המניין, אלא אנשים בעלי מעמד וכבוד, יש להם דעות והם אף מצליחים לסחוף אחריהם קהל מכובד מזקני ישראל

מאתר סרוגים

 

 

 

אחרי שמשה הרג את הנוגש המצרי, הוא לא יכל להסתתר במושבת היהודים בגושן, האוטונומיה של בני ישראל, כיוון שהמלשינים, דתן ואבירם, אמרו:

 

מהימנותינו לשלטון המצרי: קודמת לכל!

 

בצר לו, נמלט משה, ומצא מקלט...

דווקא אצל הכהן של העבודה הזרה, יתרו כהן מדיין!

 

40 שנה חי משה אצל ראש לעבודה זרה!

 

במיכלתא מובא כי:

 

"לא הניח יתרו עבודה זרה בכל העולם שלא עבר עליה ולא עבדה"!...

 

אבל, למשה הנמלט על חייו לא הייתה ברירה: כי לא מנסים את ה' במקרה של רדיפה מצד אחיו בני ישראל.

 

 

מזעזע 2 !!



דויד בן ישי נבחר ביד ה' מלך העולם להנהיג את עם ישראל אחרי ששאול הודח מהמלוכה...

דויד מצא את עצמו נרדף בידי בני עמו, שהלשינו לשאול על מיקומו...

מחוסר ברירה נאלץ דויד למצוא מקלט אצל אויבי ישראל הפלישתים, אצל אכיש מלך גת, אחיו של גלית!



יא וַיָּקָם דָּוִד, וַיִּבְרַח בַּיּוֹם-הַהוּא מִפְּנֵי שָׁאוּל; וַיָּבֹא, אֶל-אָכִישׁ מֶלֶךְ גַּת.  יב וַיֹּאמְרוּ עַבְדֵי אָכִישׁ, אֵלָיו, הֲלוֹא-זֶה דָוִד, מֶלֶךְ הָאָרֶץ; הֲלוֹא לָזֶה, יַעֲנוּ בַמְּחֹלוֹת לֵאמֹר, הִכָּה שָׁאוּל בַּאֲלָפָו, וְדָוִד בְּרִבְבֹתָו.  יג וַיָּשֶׂם דָּוִד אֶת-הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, בִּלְבָבוֹ; וַיִּרָא מְאֹד, מִפְּנֵי אָכִישׁ מֶלֶךְ-גַּת.  יד וַיְשַׁנּוֹ אֶת-טַעְמוֹ בְּעֵינֵיהֶם, וַיִּתְהֹלֵל בְּיָדָם; וַיְתָו עַל-דַּלְתוֹת הַשַּׁעַר, וַיּוֹרֶד רִירוֹ אֶל-זְקָנוֹ.  {ס}  טו וַיֹּאמֶר אָכִישׁ, אֶל-עֲבָדָיו:  הִנֵּה תִרְאוּ אִישׁ מִשְׁתַּגֵּעַ, לָמָּה תָּבִיאוּ אֹתוֹ אֵלָי.  טז חֲסַר מְשֻׁגָּעִים, אָנִי, כִּי-הֲבֵאתֶם אֶת-זֶה, לְהִשְׁתַּגֵּעַ עָלָי; הֲזֶה, יָבוֹא אֶל-בֵּיתִי.



א וַיֵּלֶךְ דָּוִד מִשָּׁם, וַיִּמָּלֵט אֶל-מְעָרַת עֲדֻלָּם; וַיִּשְׁמְעוּ אֶחָיו וְכָל-בֵּית אָבִיו, וַיֵּרְדוּ אֵלָיו שָׁמָּה.  ב וַיִּתְקַבְּצוּ אֵלָיו כָּל-אִישׁ מָצוֹק וְכָל-אִישׁ אֲשֶׁר-לוֹ נֹשֶׁא, וְכָל-אִישׁ מַר-נֶפֶשׁ, וַיְהִי עֲלֵיהֶם, לְשָׂר; וַיִּהְיוּ עִמּוֹ, כְּאַרְבַּע מֵאוֹת אִישׁ.

(שמואל א, כ"א, פרק כ"ב)





גם בשעה שדויד נרדף בידי שאול, דויד יצא במסעותיו לעזרת ישראל הנלחמים בקעילה נגד הפלישתים...

דויד היכה בפלישתים... הדבר נודע לשאול... שידע שדויד נמצא במקום סגור...

 

דויד שאל את ה' דרך אביתר הכהן, האם בני המקום ימכרו אותו לשאול:



א וַיַּגִּדוּ לְדָוִד, לֵאמֹר:  הִנֵּה פְלִשְׁתִּים נִלְחָמִים בִּקְעִילָה, וְהֵמָּה שֹׁסִים אֶת-הַגֳּרָנוֹת.  ב וַיִּשְׁאַל דָּוִד בַּיהוָה, לֵאמֹר, הַאֵלֵךְ וְהִכֵּיתִי, בַּפְּלִשְׁתִּים הָאֵלֶּה;  {ס}  וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-דָּוִד, לֵךְ וְהִכִּיתָ בַפְּלִשְׁתִּים, וְהוֹשַׁעְתָּ, אֶת-קְעִילָה.  ג וַיֹּאמְרוּ אַנְשֵׁי דָוִד, אֵלָיו, הִנֵּה אֲנַחְנוּ פֹה בִּיהוּדָה, יְרֵאִים; וְאַף כִּי-נֵלֵךְ קְעִלָה, אֶל-מַעַרְכוֹת פְּלִשְׁתִּים.  {ס}  ד וַיּוֹסֶף עוֹד דָּוִד לִשְׁאוֹל בַּיהוָה, וַיַּעֲנֵהוּ יְהוָה; וַיֹּאמֶר, קוּם רֵד קְעִילָה--כִּי-אֲנִי נֹתֵן אֶת-פְּלִשְׁתִּים, בְּיָדֶךָ.  ה וַיֵּלֶךְ דָּוִד וַאֲנָשָׁו קְעִילָה וַיִּלָּחֶם בַּפְּלִשְׁתִּים, וַיִּנְהַג אֶת-מִקְנֵיהֶם, וַיַּךְ בָּהֶם, מַכָּה גְדוֹלָה; וַיֹּשַׁע דָּוִד, אֵת יֹשְׁבֵי קְעִילָה.  {ס}  ו וַיְהִי, בִּבְרֹחַ אֶבְיָתָר בֶּן-אֲחִימֶלֶךְ אֶל-דָּוִד--קְעִילָה; אֵפוֹד, יָרַד בְּיָדוֹ.  ז וַיֻּגַּד לְשָׁאוּל, כִּי-בָא דָוִד קְעִילָה; וַיֹּאמֶר שָׁאוּל, נִכַּר אֹתוֹ אֱלֹהִים בְּיָדִי--כִּי נִסְגַּר לָבוֹא, בְּעִיר דְּלָתַיִם וּבְרִיחַ.  ח וַיְשַׁמַּע שָׁאוּל אֶת-כָּל-הָעָם, לַמִּלְחָמָה, לָרֶדֶת קְעִילָה, לָצוּר אֶל-דָּוִד וְאֶל-אֲנָשָׁיו.  ט וַיֵּדַע דָּוִד--כִּי עָלָיו, שָׁאוּל מַחֲרִישׁ הָרָעָה; וַיֹּאמֶר אֶל-אֶבְיָתָר הַכֹּהֵן, הַגִּישָׁה הָאֵפוֹד.  {ס}  י וַיֹּאמֶר, דָּוִד, יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, שָׁמֹעַ שָׁמַע עַבְדְּךָ כִּי-מְבַקֵּשׁ שָׁאוּל לָבוֹא אֶל-קְעִילָה--לְשַׁחֵת לָעִיר, בַּעֲבוּרִי.  יא הֲיַסְגִּרֻנִי בַעֲלֵי קְעִילָה בְיָדוֹ הֲיֵרֵד שָׁאוּל, כַּאֲשֶׁר שָׁמַע עַבְדֶּךָ--יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, הַגֶּד-נָא לְעַבְדֶּךָ;  {ס}  וַיֹּאמֶר יְהוָה, יֵרֵד.  {ס}  יב וַיֹּאמֶר דָּוִד--הֲיַסְגִּרוּ בַּעֲלֵי קְעִילָה אֹתִי וְאֶת-אֲנָשַׁי, בְּיַד-שָׁאוּל; וַיֹּאמֶר יְהוָה, יַסְגִּירוּ.  {ס}  יג וַיָּקָם דָּוִד וַאֲנָשָׁיו כְּשֵׁשׁ-מֵאוֹת אִישׁ, וַיֵּצְאוּ מִקְּעִלָה, וַיִּתְהַלְּכוּ, בַּאֲשֶׁר יִתְהַלָּכוּ; וּלְשָׁאוּל הֻגַּד, כִּי-נִמְלַט דָּוִד מִקְּעִילָה, וַיֶּחְדַּל, לָצֵאת.  יד וַיֵּשֶׁב דָּוִד בַּמִּדְבָּר בַּמְּצָדוֹת, וַיֵּשֶׁב בָּהָר בְּמִדְבַּר-זִיף; וַיְבַקְשֵׁהוּ שָׁאוּל כָּל-הַיָּמִים, וְלֹא-נְתָנוֹ אֱלֹהִים בְּיָדוֹ.  טו וַיַּרְא דָּוִד, כִּי-יָצָא שָׁאוּל לְבַקֵּשׁ אֶת-נַפְשׁוֹ; וְדָוִד בְּמִדְבַּר-זִיף, בַּחֹרְשָׁה.

(שמואל א, פרק כ"ג, א-ט"ו)



כך גם הזיפים הלשינו לשאול המלך היכן נמצא דויד:

 

 

דוד הנרדף והזיפים המלשנים - ספר דוד המלך ועוצמת התהילים

מאתר אשובה

 

 

 

 

מזעזע 3 !!

 

יוסף הצדיק בן יעקב ורחל, שנבחר בידי ה' מלך העולם להנהגה מטאורית, מצא עצמו לפתע מגורש "למקלט" במצרים, אחרי שנמכר לסוחרים ישמעאלים עובדי עבודה זרה ב-20 כסף...



טז וַיֹּאמֶר, אֶת-אַחַי אָנֹכִי מְבַקֵּשׁ; הַגִּידָה-נָּא לִי, אֵיפֹה הֵם רֹעִים.  יז וַיֹּאמֶר הָאִישׁ, נָסְעוּ מִזֶּה--כִּי שָׁמַעְתִּי אֹמְרִים, נֵלְכָה דֹּתָיְנָה; וַיֵּלֶךְ יוֹסֵף אַחַר אֶחָיו, וַיִּמְצָאֵם בְּדֹתָן.  יח וַיִּרְאוּ אֹתוֹ, מֵרָחֹק; וּבְטֶרֶם יִקְרַב אֲלֵיהֶם, וַיִּתְנַכְּלוּ אֹתוֹ לַהֲמִיתוֹ.  יט וַיֹּאמְרוּ, אִישׁ אֶל-אָחִיו:  הִנֵּה, בַּעַל הַחֲלֹמוֹת הַלָּזֶה--בָּא.  כ וְעַתָּה לְכוּ וְנַהַרְגֵהוּ, וְנַשְׁלִכֵהוּ בְּאַחַד הַבֹּרוֹת, וְאָמַרְנוּ, חַיָּה רָעָה אֲכָלָתְהוּ; וְנִרְאֶה, מַה-יִּהְיוּ חֲלֹמֹתָיו.  כא וַיִּשְׁמַע רְאוּבֵן, וַיַּצִּלֵהוּ מִיָּדָם; וַיֹּאמֶר, לֹא נַכֶּנּוּ נָפֶשׁ.  כב וַיֹּאמֶר אֲלֵהֶם רְאוּבֵן, אַל-תִּשְׁפְּכוּ-דָם--הַשְׁלִיכוּ אֹתוֹ אֶל-הַבּוֹר הַזֶּה אֲשֶׁר בַּמִּדְבָּר, וְיָד אַל-תִּשְׁלְחוּ-בוֹ:  לְמַעַן, הַצִּיל אֹתוֹ מִיָּדָם, לַהֲשִׁיבוֹ, אֶל-אָבִיו.  כג וַיְהִי, כַּאֲשֶׁר-בָּא יוֹסֵף אֶל-אֶחָיו; וַיַּפְשִׁיטוּ אֶת-יוֹסֵף אֶת-כֻּתָּנְתּוֹ, אֶת-כְּתֹנֶת הַפַּסִּים אֲשֶׁר עָלָיו.  כד וַיִּקָּחֻהוּ--וַיַּשְׁלִכוּ אֹתוֹ, הַבֹּרָה; וְהַבּוֹר רֵק, אֵין בּוֹ מָיִם.  כה וַיֵּשְׁבוּ, לֶאֱכָל-לֶחֶם, וַיִּשְׂאוּ עֵינֵיהֶם וַיִּרְאוּ, וְהִנֵּה אֹרְחַת יִשְׁמְעֵאלִים בָּאָה מִגִּלְעָד; וּגְמַלֵּיהֶם נֹשְׂאִים, נְכֹאת וּצְרִי וָלֹט--הוֹלְכִים, לְהוֹרִיד מִצְרָיְמָה.  כו וַיֹּאמֶר יְהוּדָה, אֶל-אֶחָיו:  מַה-בֶּצַע, כִּי נַהֲרֹג אֶת-אָחִינוּ, וְכִסִּינוּ, אֶת-דָּמוֹ.  כז לְכוּ וְנִמְכְּרֶנּוּ לַיִּשְׁמְעֵאלִים, וְיָדֵנוּ אַל-תְּהִי-בוֹ, כִּי-אָחִינוּ בְשָׂרֵנוּ, הוּא; וַיִּשְׁמְעוּ, אֶחָיו.  כח וַיַּעַבְרוּ אֲנָשִׁים מִדְיָנִים סֹחֲרִים, וַיִּמְשְׁכוּ וַיַּעֲלוּ אֶת-יוֹסֵף מִן-הַבּוֹר, וַיִּמְכְּרוּ אֶת-יוֹסֵף לַיִּשְׁמְעֵאלִים, בְּעֶשְׂרִים כָּסֶף; וַיָּבִיאוּ אֶת-יוֹסֵף, מִצְרָיְמָה.  כט וַיָּשָׁב רְאוּבֵן אֶל-הַבּוֹר, וְהִנֵּה אֵין-יוֹסֵף בַּבּוֹר; וַיִּקְרַע, אֶת-בְּגָדָיו.  ל וַיָּשָׁב אֶל-אֶחָיו, וַיֹּאמַר:  הַיֶּלֶד אֵינֶנּוּ, וַאֲנִי אָנָה אֲנִי-בָא.

(בראשית פרק ל"ז, ט"ז-ל)



העונש על מעשה זה הגיע לעם ישראל בהמשך, מידה כנגד מידה: עבדות יוסף כנגד עבדות בני ישראל למצרים 210 שנים...

 

 

מזעזע 4 !!

 

  • שמשון הגיבור שנשלח בידי ה' להושיע את עם ישראל...

נקשר באזיקים בידי אנשי יהודה, תוך כוונה למסור אותו ביד האויב הפלישתי, כיוון שלשיטתם של בני יהודה "שמשון הוא הסיבה למלחמה", כי אינו רוצה "שלום עכשיו"...



ט וַיַּעֲלוּ פְלִשְׁתִּים, וַיַּחֲנוּ בִּיהוּדָה; וַיִּנָּטְשׁוּ, בַּלֶּחִי.  י וַיֹּאמְרוּ אִישׁ יְהוּדָה, לָמָה עֲלִיתֶם עָלֵינוּ; וַיֹּאמְרוּ, לֶאֱסוֹר אֶת-שִׁמְשׁוֹן עָלִינוּ, לַעֲשׂוֹת לוֹ, כַּאֲשֶׁר עָשָׂה לָנוּ.  יא וַיֵּרְדוּ שְׁלֹשֶׁת אֲלָפִים אִישׁ מִיהוּדָה, אֶל-סְעִיף סֶלַע עֵיטָם, וַיֹּאמְרוּ לְשִׁמְשׁוֹן הֲלֹא יָדַעְתָּ כִּי-מֹשְׁלִים בָּנוּ פְּלִשְׁתִּים, וּמַה-זֹּאת עָשִׂיתָ לָּנוּ; וַיֹּאמֶר לָהֶם--כַּאֲשֶׁר עָשׂוּ לִי, כֵּן עָשִׂיתִי לָהֶם.  יב וַיֹּאמְרוּ לוֹ לֶאֱסָרְךָ יָרַדְנוּ, לְתִתְּךָ בְּיַד-פְּלִשְׁתִּים; וַיֹּאמֶר לָהֶם, שִׁמְשׁוֹן, הִשָּׁבְעוּ לִי, פֶּן-תִּפְגְּעוּן בִּי אַתֶּם.  יג וַיֹּאמְרוּ לוֹ לֵאמֹר, לֹא כִּי-אָסֹר נֶאֱסָרְךָ וּנְתַנּוּךָ בְיָדָם, וְהָמֵת, לֹא נְמִיתֶךָ; וַיַּאַסְרֻהוּ, בִּשְׁנַיִם עֲבֹתִים חֲדָשִׁים, וַיַּעֲלוּהוּ, מִן-הַסָּלַע.  יד הוּא-בָא עַד-לֶחִי, וּפְלִשְׁתִּים הֵרִיעוּ לִקְרָאתוֹ; וַתִּצְלַח עָלָיו רוּחַ יְהוָה, וַתִּהְיֶינָה הָעֲבֹתִים אֲשֶׁר עַל-זְרוֹעוֹתָיו כַּפִּשְׁתִּים אֲשֶׁר בָּעֲרוּ בָאֵשׁ, וַיִּמַּסּוּ אֱסוּרָיו, מֵעַל יָדָיו.  טו וַיִּמְצָא לְחִי-חֲמוֹר, טְרִיָּה; וַיִּשְׁלַח יָדוֹ וַיִּקָּחֶהָ, וַיַּךְ-בָּהּ אֶלֶף אִישׁ.  טז וַיֹּאמֶר שִׁמְשׁוֹן--בִּלְחִי הַחֲמוֹר, חֲמוֹר חֲמֹרָתָיִם; בִּלְחִי הַחֲמוֹר, הִכֵּיתִי אֶלֶף אִישׁ.

(שופטים פרק טו, ט-ט"ז)



סוף דבר!

 

"עולם הפוך ראיתי, עליונים למטה, ותחתונים למעלה!"

(בבא בתרא, י, ע"ב)

 

וא"ר אבהו, שאלו את שלמה בן דוד: עד היכן כחה של צדקה?

אמר להן, צאו וראו מה פירש דוד אבא:

+תהלים קי"ב+ פזר נתן לאביונים צדקתו עומדת לעד קרנו תרום בכבוד.

רבי אבא אמר, מהכא: +ישעיהו ל"ג+ הוא מרומים ישכון מצדות סלעים משגבו לחמו נתן מימיו נאמנים,

מה טעם מרומים ישכון מצדות סלעים משגבו? משום דלחמו נתן ומימיו נאמנים.

וא"ר אבהו, שאלו את שלמה: איזהו בן העולם הבא?

אמר להם: כל +ישעיהו כ"ד+ שכנגד זקניו כבוד.

כי הא דיוסף בריה דר' יהושע חלש, אינגיד.

א"ל אבוה: מאי חזית?

א"ל: עולם הפוך ראיתי, עליונים למטה ותחתונים למעלה.

א"ל: עולם ברור ראית.

ואנן היכי חזיתינן? [א"ל:] כי היכי דחשבינן הכא חשבינן התם,

ושמעתי שהיו אומרים: אשרי מי שבא לכאן ותלמודו בידו,

ושמעתי שהיו אומרים: הרוגי מלכות - אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתן.

מאן נינהו?

אילימא ר"ע וחבריו, משום הרוגי מלכות ותו לא?

פשיטא, בלאו הכי נמי!

אלא הרוגי לוד.

 

1.

בנו של רבי יהושע [=ריב"ל] התעלף [או מת מוות קליני; רש"י מסכת פסחים דף נ עמוד א: "איתנגיד - גוע, ופרחה רוחו"], והתעורר ואמר לאביו מה ראה בשמים:

 

    א"ל: עולם הפוך ראיתי, עליונים למטה ותחתונים למעלה.

 

2.

מסביר רש"י מסכת בבא בתרא דף י עמוד ב:

 

    עליונים למטה - אותם שהם עליונים כאן מחמת עושרן ראיתי שם שהם למטה.

    ותחתונים למעלה - ראיתי עניים שהם בינינו שפלים שם ראיתים חשובים.

 

כלומר, העשירים בעולם הזה נמצאים שפלים [=עליונים למטה] בעולם האמת, ואילו העניים בעולם הזה נמצאים בעולם האמת למעלה ["תחתונים למעלה"].

 

[מתאים לביטוי המודרני "מה שרואים משם לא רואים מכאן"!]



 

עולם הפוך ראיתי:

 

דווקא שליחי ה' מלך העולם, שנשלחו להציל את העם מעת צרה:

דווקא הם סובלים רדיפות מצד לפחות חלק מהעם!

 

 

"עולם הפוך ראיתי!"

 

גליה אפרת:

 

  • משהו גדול הולך להשתנות!
  • באזור חיפה וקיסריה – הפתעה בקרוב, בהיסח הדעת, פתאום!
  • בקרוב צו 8 מילואים!
  • המשיח עומד להתגלות!
  • המשיח סובל בגלל חטאינו!
  • כוכב (מטאור) שיתנגש בכדור הארץ, יגרום לרעידת אדמה קשה  בעולם!
  • בקרוב מאוד לא יהיה כסף!
  • לאגור מזון ומים לחודשיים!
  • בקרוב מאוד, סוף העולם (בצורתו הנוכחית): קרוב!
  • בקרוב מאוד: טילים!
  • מלחמת עולם 3 בפתח!
  • רבני שקר!
  • הגאולה עצמה תלויה בזעקה שלנו למשיח!

רק כאשר נצעק למשיח, הוא יתגלה!

אבל, אתם לא צועקים למשיח!!

כי אתם לא באמת רוצים גאולה!






כל מילה בסלע, כל מילה זהב בדברי הרבנית גליה אפרת:

 

השמיעו זעקתכם למרום, ומשיח צדקכם יופיע פתאום!






מילים של אומץ מהרבנית גליה אפרת על העם בישראל, שלא באמת חפץ בגאולה!

ועל רבני השקר, שמשגעים את עם ישראל בתווים (תו ירוק וכו') וקשקושים, במקום:

 

לאסוף את ישראל ביחד ולצעוק משיח!

 

מדקה 16:55 מדברי הרבנית גליה אפרת:

 

"אם באמת היינו רוצים את משיח צדקנו – המשיח היה מתגלה!

 

אתם לא באמת רוצים את המשיח!

 

לרבנים! במקום לצעוק על התווים, במקום לשגע את עם ישראל על מה שקורה פה, אולי תאספו את עם ישראל ותזעקו איתם ביחד למשיח!

 

תזעקו למשיח צדקנו!

תצעקו את האמת לעם ישראל:

תזעקו לעם ישראל שהמשיח אמור להתגלות, ואנחנו גורמים לעיכובו!

 

במקום לשגע את עם ישראל על כל התווים מסביב, או על כל העניין של מה שקורה בבתי הספר, תצעקו את האמת!

 

תשמרו את אחינו בית ישראל, וכך אתם תיקראו באמת רבני אמת, ולא רבני שקר!

 

הקב"ה יפתח לכם ב"ה חוכמה בינה ודעת, ויטהר את ליבכם לשוב בתשובה שלמה, לעזור בזיכוי עם ישראל, לשכנע את עם ישראל, ולהביא אותם למצב של הבנה שאנו זועקים:

 

ל מ ש י ח !!

 

עד כאן הדברים האמיצים של הרבנית גליה אפרת.

 

הרבנית גליה אפרת מביאה דברים נכונים, אבל לומר שאם יעשו שיפוצים בכותל, אזי יהיה "בלגאן": זה שטויות!

אז במקום ציון 100, מגיע לרבנית אפרת ציון 90: גם טוב!!

 

ארגון "בחגווי הסלע" יוצא במבצע פרסום שלטים לעורר את העם בישראל לציפייה למשיח וגאולה: מצווה לתרום למבצע "קדושים תהיו"

טל' 052-7151890.



* המלבי"ם על מי שרוצה הצלה בעת צרה: יצעק בקול רם כמו השיכור שצועק מיינו!
* תלמוד ירושלמי - ישראל נגאלו ממצרים בזכות: הצווחה!
* הרב שניאור: גילוי התאריך המדויק שיבוא המשיח!
* החפץ חיים: לקשט הרחובות לכבוד המשיח!

עדכוני ד' באב ה'תשע"ז / 27.7.2017

 

 

תזכורת כואבת: בנימין נתניהו רצה להחזיר את הגולן לאסד

בעוד נשיא סוריה בשאר אסד טובח באזרחיו ללא רחם, בנשק חי ובטילים - באוויר וביבשה, מעניין לשלוף מהארכיון את המסמך שחשף כי ראש-הממשלה בנימין נתניהו תכנן בקדנציה הראשונה שלו להחזיר את הגולן לידיו של אסד. עכשיו, תארו לכם שהמזימה הייתה יוצאת לפועל ואסד היה שולט בגולן

ככר השבת













כל הסימנים לביאת המשיח

מדוע המשיח אמור להתגלות ולהנהיג בקרוב?! כל הסימנים כבר ברורים, רק תפקחו את העיניים!

למאמר המלא


בדיקה עצמית:

האם אני אשאר חי ושלם מהמלחמות והארועים הקרבים.
הגאולה הנוכחית תבוא כפי שכתבנו באופן כוחני ואלים: באופן סינתטי!! מי שחושב שהוא יגן על עצמו ובני משפחתו במקלט אטומי או במסיכת אב"כ – הוזה באשליות!

למאמר המלא


מה לעשות כדי להינצל

1) מה יעשה אדם כדי להינצל מארועי מלחמת גוג ומגוג ושאר האסונות שלפני והופעת המשיח?!
2) מה באופן מעשי עלי לעשות כדי שאוכל לעמוד בבית דין שמים ולענות על השאלה "ציפית לישועה"?!

למאמר המלא


הגאולה תבוא בזכות הצעקה

תאור מפורט של המקורות המתארים למה עלינו לצעוק למשיח, לפרסם משיח, להוכיח ציפייה למשיח – מהתנ"ך, הרמב"ם, הרבי מלובביץ, מהחפץ חיים, מחז"ל, מרש"י, מרבי חיים ויטאל, מהרמב"ן וכו'

למאמר המלא